Kære Kunder

Vi står nu i en situation, som vi ikke tidligere har prøvet, hvorfor vi desværre ikke har svar på alle de spørgsmål eller situationer, der måtte opstå i den kommende tid.

I nedenstående har vi dog forsøgt at samle nogle af de spørgsmål og svar, som du måtte have.

 

Ordreafgivelse & varer

Vi har varer på lager, og du kan afgive ordre som vanlig.
 

Bestilte varer & forbrugsstoffer

Alle bestilte varer og forbrugsstoffer kan vi levere. Har du en aftale om levering i kommende dage, vil du blive kontaktet af vores transportvirksomhed, TLS eller Konica Minolta for at høre, om vi kan levere som planlagt.


Udskydelse af levering af bestilte varer

Ønsker du at udskyde leveringen af bestilte varer fra os, så skriv til os på salessupport@konicaminolta.dk så sørger vi for at få fundet et andet tidspunkt til din levering. Dermed kan vi undgå forgæves kørsel, og som kunde kan du undgå ekstraregninger.
 

Bestilling af service af maskiner

Vi foretager stadig service på maskiner, så har du brug for at bestille service af en maskine, så er proceduren som vanlig. Det gøres på servicedesk@konicaminolta.dk eller telefon 70110333.
 

Udskydelse af servicebesøg

Har du bestilt service på en maskine, men ønsker grundet situationen, at udskyde dette til et senere tidspunkt, så kontakt os på servicedesk@konicaminolta.dk eller telefon 70110333.  
 

ITS leverancer

Vores konsulenter er i marken, og parat til at rykke ud fysisk eller hjælpe jer remote. Har I brug for yderligere assistance, kontakt Jeres ITS-KAM. Ønsker I at udskyde et kommende konsulentbesøg, så skriv en mail til tony.andersen@konicaminolta.dk eller telefon 42143082. Angiv venligst hvilken opgave aflysningen drejer sig om.
 

Alle øvrige henvendelser

Kontakt venligst din kontaktperson hos Konica Minolta eller mail på infodk@konicaminolta.dk eller telefon 72212121, så er vi parate til at guide og hjælpe dig videre.
 
Udover ovenstående FAQ, så følger vi selvfølgelig myndighedernes retningslinjer. Vi holder os løbende orienteret om situation, og handler derefter.
 
Vi beklager de gener, det giver jer som kunde.