Samarbejde og kommunikation: Samarbejde uden grænser

EFFEKTIVT SAMARBEJDE FREMMER PRODUKTIVITET OG TILFREDSHED

Kontakt os
 

Har du en effektiv samarbejdsplatform til at styrke produktiviteten i din virksomhed?

 

Flere og flere arbejdsgange og processer er opbygget omkring indbyrdes forbundne teams og forskellige afdelinger. Organisationer skal stille moderne samarbejdsværktøjer og digital arbejdsplads til rådighed for deres medarbejdere for at opretholde en effektiv og produktiv måde at arbejde på, for at opfylde kundernes forventninger og for at effektivisere virksomheden. Konica Minolta leverer cloud-services og -løsninger inden for samarbejde, informationsstyring, it-infrastruktur og kontorprint for at sikre, at organisationens forretningsprocesser, dokumenter og oplysninger er tilgængelige eksternt – uanset tid, sted og enhed. Løsningerne skaber individuel fleksibilitet og mobilitet for at bringe medarbejdere og eksterne partnere tættere på hinanden.

Samarbejde og kommunikation har stor betydning for din virksomhed. Det er relateret til arbejdsgange og processer som f.eks. interne og eksterne behov: medarbejderhåndbog, HR-systemer, intranet, rejseudgifter, informationsdeling med interne og eksterne interessenter, kontraktstyring og projektstyring. Tilgængelig når som helst, hvor som helst, på en hvilken som helst enhed. Nye måder at arbejde på kræver systemer, der gør samarbejdet nemt og problemfrit. 

 

Cloud-baseret platform bringer dit samarbejde op på et moderne niveau

Effektivt samarbejde øger produktiviteten og giver virksomheder et afgørende forspring på markedet. Med cloud-baserede løsninger kan organisationer få fuldt udbytte af de fordele, samarbejdsplatforme tilbyder. Når virksomhedens infrastruktur flyttes til cloud, giver det et nyt perspektiv på samarbejdet. Cloud-tjenester gør det muligt at skalere i takt med din virksomhed, giver adgang til de nyeste samarbejdsværktøjer og virksomhedsprogrammer samt fordelen ved at arbejde mobilt og have ubesværede arbejdsgange og forretningsprocesser.

 

Workplace One – samarbejdsplatform, der understøtter din virksomhed

Workplace One – it-platform til den moderne virksomhed. Den dækker alle dine it-behov. Fokus er på at lette din daglige drift ved at administrere og hoste virksomheders it-infrastruktur og virksomhedsprogrammer i cloud. Det er et fleksibelt, sikkert samarbejdsområde med Microsoft 365-licenser og remote desktop-services.

Læs mere, og få mere at vide om en moderne samarbejdsplatform

Digitalt samarbejde også til små og mellemstore virksomheder

Især for små og mellemstore virksomheder medfører det store udfordringer at skabe et digitalt samarbejdsmiljø og en moderne arbejdsplads til deres medarbejdere:  Der mangler passende ressourcer og økonomiske midler. 

Desuden skal løsningerne være holistiske – samarbejdsløsninger skal være kompatible med eksisterende løsninger, så de er nemme at administrere og bruge. Virksomheder har også brug for skalerbare og fleksible løsninger, der tilpasser sig virksomhedens skiftende behov. 

 

Konica Minolta giver dig fordelene ved digitalt samarbejde og kommunikation

Med vores holistiske tilgang hjælper vi dig med at gøre det nemt at arbejde sammen med eksterne teams og kolleger – især når de arbejder fra forskellige steder. Vi tilbyder dig løsninger til en lang række moderne samarbejdsprogrammer, der implementeres og tilpasses efter dine behov. 


 



Administration af fællesskab via et socialt netværk til deling af oplysninger og forbindelse mellem personer i organisationer, så eksperter kan forbindes internt og dele værdifuld indsigt


Med dokumentstyring og -deling kan medarbejderne få adgang til filer fra et hvilket som helst sted via fjernadgang samt arbejde på et dokument samtidigt


Med SaaS (Software-as-a-service) slipper organisationer for opgaver som f.eks. administration af programlicenser, opdateringer og vedligeholdelse


Selvom medarbejderne ikke kan mødes ansigt til ansigt, kan de bruge diskussionsfeeds og onlinemeddelelser til at diskutere projekter samt hurtigt og nemt finde løsninger


Én platform til det hele – nem at administrere, omkostningseffektiv, altid opdateret, både til intern og ekstern brug


Sikkerhed er garanteret, fordi cloud-baserede programmer kræver tofaktorgodkendelse eller betinget adgang, når de tilgås udefra

Infografik om samarbejde

Det stigende krav om fleksibilitet medfører en drastisk ændring i vores arbejdsrutiner: Medarbejderne forlanger mulighed for at arbejde eksternt, mens samarbejde på tværs af teams, afdelinger og virksomheder kræver en ny tilgang til arbejdet – og dedikeret support af digitale samarbejdsværktøjer.

Se vores infografik
collaboration infographic thumbnail

Samarbejde bliver digitalt

Den måde, vi arbejder på i et professionelt miljø, har ændret sig grundlæggende inden for de seneste år. En ny stjerne er født: Samarbejde. Andelen af den samlede arbejdstid, som fuldtids kontormedarbejdere bruger på virtuelt eller digitalt samarbejde, er fordoblet på mindre end et årti fra blot 7 % i 2013 til 14 % i 2019.

Download vores e-bog nu

Mobilt arbejde og fjernarbejde hos Elajo

Elajo er en af Sveriges førende elektricitets-, maskin- og energivirksomheder, der tilbyder bred ekspertise og en kyndig stab bestående af næsten 900 medarbejdere.

Læs vores succeshistorie

Vores samarbejds- og kommunikationsløsninger

Bliv klogere på hvordan vores samarbejds- og kommunikationsløsninger kan hjælpe din forretning

Vi ved, at alle organisationer er forskellige. Samarbejde og dialog om mulige løsninger med udgangspunkt i din virksomhed er derfor essentielt. Kontakt os for at høre om mulighederne