Flere og flere arbejdsgange og processer er opbygget omkring indbyrdes forbundne teams og forskellige afdelinger. Organisationer skal stille moderne samarbejdsværktøjer og digital arbejdsplads til rådighed for deres medarbejdere for at opretholde en effektiv og produktiv måde at arbejde på, for at opfylde kundernes forventninger og for at effektivisere virksomheden. Konica Minolta leverer cloud-services og -løsninger inden for samarbejde, informationsstyring, it-infrastruktur og kontorprint for at sikre, at organisationens forretningsprocesser, dokumenter og oplysninger er tilgængelige eksternt – uanset tid, sted og enhed. Løsningerne skaber individuel fleksibilitet og mobilitet for at bringe medarbejdere og eksterne partnere tættere på hinanden. Samarbejde og kommunikation har stor betydning for din virksomhed. Det er relateret til arbejdsgange og processer som f.eks. interne og eksterne behov: medarbejderhåndbog, HR-systemer, intranet, rejseudgifter, informationsdeling med interne og eksterne interessenter, kontraktstyring og projektstyring. Tilgængelig når som helst, hvor som helst, på en hvilken som helst enhed. Nye måder at arbejde på kræver systemer, der gør samarbejdet nemt og problemfrit.
Effektivt samarbejde øger produktiviteten og giver virksomheder et afgørende forspring på markedet. Med cloud-baserede løsninger kan organisationer få fuldt udbytte af de fordele, samarbejdsplatforme tilbyder. Når virksomhedens infrastruktur flyttes til cloud, giver det et nyt perspektiv på samarbejdet. Cloud-tjenester gør det muligt at skalere i takt med din virksomhed, giver adgang til de nyeste samarbejdsværktøjer og virksomhedsprogrammer samt fordelen ved at arbejde mobilt og have ubesværede arbejdsgange og forretningsprocesser.
Workplace One – it-platform til den moderne virksomhed. Den dækker alle dine it-behov. Fokus er på at lette din daglige drift ved at administrere og hoste virksomheders it-infrastruktur og virksomhedsprogrammer i cloud. Det er et fleksibelt, sikkert samarbejdsområde med Microsoft 365-licenser og remote desktop-services.
Især for små og mellemstore virksomheder medfører det store udfordringer at skabe et digitalt samarbejdsmiljø og en moderne arbejdsplads til deres medarbejdere: Der mangler passende ressourcer og økonomiske midler.
Desuden skal løsningerne være holistiske – samarbejdsløsninger skal være kompatible med eksisterende løsninger, så de er nemme at administrere og bruge. Virksomheder har også brug for skalerbare og fleksible løsninger, der tilpasser sig virksomhedens skiftende behov.
Med vores holistiske tilgang hjælper vi dig med at gøre det nemt at arbejde sammen med eksterne teams og kolleger – især når de arbejder fra forskellige steder. Vi tilbyder dig løsninger til en lang række moderne samarbejdsprogrammer, der implementeres og tilpasses efter dine behov.
Det stigende krav om fleksibilitet medfører en drastisk ændring i vores arbejdsrutiner: Medarbejderne forlanger mulighed for at arbejde eksternt, mens samarbejde på tværs af teams, afdelinger og virksomheder kræver en ny tilgang til arbejdet – og dedikeret support af digitale samarbejdsværktøjer.
Den måde, vi arbejder på i et professionelt miljø, har ændret sig grundlæggende inden for de seneste år. En ny stjerne er født: Samarbejde. Andelen af den samlede arbejdstid, som fuldtids kontormedarbejdere bruger på virtuelt eller digitalt samarbejde, er fordoblet på mindre end et årti fra blot 7 % i 2013 til 14 % i 2019.
Elajo er en af Sveriges førende elektricitets-, maskin- og energivirksomheder, der tilbyder bred ekspertise og en kyndig stab bestående af næsten 900 medarbejdere.
Vi ved, at alle organisationer er forskellige. Samarbejde og dialog om mulige løsninger med udgangspunkt i din virksomhed er derfor essentielt. Kontakt os for at høre om mulighederne
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings