Digital kontraktstyring

Perfekt kontraktadministration øger gennemsigtigheden og reducerer omkostningerne

Optimer din Kontraktstyring med automatiserede processer


Det er ikke let at administrere kontrakter, uanset om de er med kunder, leverandører, partnere eller medarbejdere – og selv en tilsyneladende harmløs fejl i kontraktstyringen kan føre til sanktioner på grund af manglende overholdelse, forspildte muligheder og potentielt dyr juridisk revision. Papirbaserede, manuelle processer medfører udfordringer og ineffektivitet, der øger sandsynligheden for, at sådanne problemer opstår.

Uanset om du er involveret i administration af driftskontrakter, rammeaftaler, licens- eller vedligeholdelseskontrakter eller blot de pagter, som er knyttet til nogen af disse, giver digital registrering af alle dokumenter, der vedrører en individuel kontrakt (herunder e-mails, protokoller osv.), et væsentligt bidrag til øget kontrol og bedre overblik. 


De automatiserede processer og databasesystemet gør det muligt for dig at administrere indkøb mere effektivt, organisere styring, indkøb og arkivering, automatisere processer og meget mere.

Kontraktstyring

Kontraktstyring

Digitalisering af kontrakter

Digitalisering af kontrakter eliminerer fuldstændigt papir fra processen og gør det let at arkivere kontrakter og finde dem igen ved at gemme kontrakter i en enkelt central database, så du nemt og effektivt kan administrere dine erhvervskontrakter. Takket være Konica Minoltas værktøjer til kontraktstyring har du nu alle de informationer, du har behov for – fra tekstsøgning i hele kontrakters indhold til analyser af alle relevante kontraktparametre – lige ved hånden.

Og takket være funktioner såsom en komplet kortlægning af samtlige dokumenter i et samlet system og automatisk generering af påmindelser mister du aldrig mere overblikket over kontrakters løbetid eller deadlines. Alt dette betyder, at du kan vinke farvel til overskredne deadlines og bruge kontraktvilkår til din fordel.

Hardware
hardware icon
Konica Minoltas printhardware

Vil du have det bedste inden for digital printproduktion? Så har du lige fundet det. Konica Minoltas produktionsprintere og multifunktionsmaskiner er branchebenchmarks, med enheder, der tilbyder revolutionerende farvebilledkvalitet, ultrahurtigt sort/hvid output, indbyggede efterbehandlingsmuligheder i professionel kvalitet, der opfylder dine komplekse jobspecifikationer, og meget mere. Uanset din virksomheds størrelse eller specialistområde kan du med vores printhardware skabe en printinfrastruktur, administrere digitalt indhold, implementere avanceret måleudstyr og udforske andre løsninger, der er designet til radikalt at ændre arbejdsgangene.

Software
software icon
Konica Minoltas softwareprodukter

Se de mange forskellige måder, hvorpå Konica Minoltas softwareprodukter kan forbedre driften i din virksomhed. Konica Minolta løser din virksomheds problemer, matcher forskellige måder at arbejde på og tilbyder softwareløsninger, der opfylder dine branchespecifikke behov. Ved altid at prioritere dine behov opfylder Konica Minoltas software kravene hos selv de mest krævende globale organisationer. Med dette system kan du lægge låg på udgifter til printede eller kopierede dokumenter, etablere avancerede sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at følsomme dokumenter ikke falder i de forkerte hænder, og meget mere.

Services
service icon
Altid til tjeneste

Vores erfarne og dygtige specialister besvarer dine spørgsmål og viser dig, hvordan du bruger dit produkt. Vores services er skabt til dig med et supportsystem, der er udviklet til at sikre, at du og din virksomhed får fuldt udbytte af løsningerne. Vi tilbyder en række forskellige services, bl.a. optimerede printservices, der kombinerer rådgivning, hardware- og softwareimplementering, administration af arbejdsgange for at reducere jeres udgifter til dokumenter og intelligente sikkerhedsservices, der beskytter virksomheden.

Kontraktstyring: alle de funktioner, du har brug for (plus et par ekstra)

Alle, der beskæftiger sig med kontrakter og aftaler, kan fortælle dig, at dokumenter har det med at forsvinde i de enkelte afdelingers arkiver, hvilket medfører besværlige og tidskrævende søgninger. Man taber hurtigt overblikket og overser nemt kontrakters løbetid eller deadlines. Det koster både tid og penge. 


Men nu hjælper Konica Minoltas digitale kontraktstyring dig med effektivt at administrere alle dine erhvervskontrakter. Blandt fordelene for din virksomhed eller organisation kan nævnes central kontraktadministration, gennemsigtighed lige ved hånden, automatiserede processer, enkel gennemgang af kontrakter, betydelig hjælp med finansiel kontrol, godkendelsesprocesser for kontrakter, der er gennemskuelige, fleksible og fuldt dokumenterede, datasikkerhed og meget mere. 


Blandt fordelene for din virksomhed ved at bruge kontraktstyring er:

   

   

Funktionsikonet Hastighed

Omkostningsbesparelser med hurtige søgninger og optimal udnyttelse af alle kontraktfordele

Funktionsikonet Teknologi

Øget gennemsigtighed med central kontraktstyring

Funktionsikonet Tilpasning

Maksimer datasikkerheden med revisionssikker arkivering og dokumenterede godkendelsesprocesser

Funktionsikonet Produktivitet

Ingen overskredne deadlines takket være automatiske påmindelser

Funktionsikonet Mobilitet

Perfekt integration med eksisterende CRM/ERP-systemer

Kontakt os

Kontakt os