Del
I dag afhænger virksomheders succes i høj grad af effektiv styring og af evnen til hurtigt at kunne skaffe pålidelige oplysninger. Dette gælder også i en af virksomhedens kerneprocesser, nemlig i behandlingen af indgående fakturaer. Hurtigt og præcist.
Virksomheder kæmper ofte med dette område, fordi de stadig benytter sig af papirtunge, manuelle og rutineprægede arbejdsprocesser. Og resultatet?
Monotont arbejde, træg dokument- og fakturabehandling, tidsspilde, og dit bogholderi begår flere fejl og udarbejder misvisende rapporter pga. forkerte tal. Selvom virksomheder modtager flere digitale fakturaer, printes de stadig ud og arkiveres i papirform, hvilket næsten altid fører til ineffektiv håndtering af indholdet. Du er formentlig selv klar over, at det ikke er sådan, dit bogholderi skal fungere, hvis du vil se reelle resultater.
Lad os af hensyn til nybegyndere inden for ledelse se på tallene for at opnå større indsigt. Forskning fra AIIM viser, at det i gennemsnit tager næsten 9 dage at behandle en faktura, hvilket koster mere end €8 pr. faktura.
Med digital fakturaadministration fra Konica Minolta kan du registrere alle indgående fakturaer, idet de alle er kortlagt korrekt i dit system. Alle relevante fakturaoplysninger såsom konsignation, fakturanumre mv. behandles, kontrolleres og registreres automatisk med tekstgenkendelse og intelligente algoritmer. Det betyder, at alle dine fakturaer opbevares sikkert og altid kan tilgås fra din arbejdsstation. Desuden videresendes alle registrerede fakturaer straks til de ansvarlige afdelinger. Lyder det som en hjælp?
Konica Minoltas løsninger inden for fakturabehandling kan integreres med eksisterende ERP-systemer. I sidste ende handler det om at reducere manuel håndtering af fakturaer, undgå fejl, reducere den tid, der går med fakturabehandling, og skære ned på omkostningerne til fakturahåndtering.
Vil du have det bedste inden for digital printproduktion? Så har du lige fundet det. Konica Minoltas produktionsprintere og multifunktionsmaskiner er branchebenchmarks, med enheder, der tilbyder revolutionerende farvebilledkvalitet, ultrahurtigt sort/hvid output, indbyggede efterbehandlingsmuligheder i professionel kvalitet, der opfylder dine komplekse jobspecifikationer, og meget mere. Uanset din virksomheds størrelse eller specialistområde kan du med vores printhardware skabe en printinfrastruktur, administrere digitalt indhold, implementere avanceret måleudstyr og udforske andre løsninger, der er designet til radikalt at ændre arbejdsgangene.
Se de mange forskellige måder, hvorpå Konica Minoltas softwareprodukter kan forbedre driften i din virksomhed. Konica Minolta løser din virksomheds problemer, matcher forskellige måder at arbejde på og tilbyder softwareløsninger, der opfylder dine branchespecifikke behov. Ved altid at prioritere dine behov opfylder Konica Minoltas software kravene hos selv de mest krævende globale organisationer. Med dette system kan du lægge låg på udgifter til printede eller kopierede dokumenter, etablere avancerede sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at følsomme dokumenter ikke falder i de forkerte hænder, og meget mere.
Vores erfarne og dygtige specialister besvarer dine spørgsmål og viser dig, hvordan du bruger dit produkt. Vores services er skabt til dig med et supportsystem, der er udviklet til at sikre, at du og din virksomhed får fuldt udbytte af løsningerne. Vi tilbyder en række forskellige services, bl.a. optimerede printservices, der kombinerer rådgivning, hardware- og softwareimplementering, administration af arbejdsgange for at reducere jeres udgifter til dokumenter og intelligente sikkerhedsservices, der beskytter virksomheden.
Med så mange løsninger fra Konica Minolta til registrering og dokumentstyring kan alle organisationer nu nyde godt af automatiseret fakturabehandling. Vigtigst af alt er, at løsninger inden for fakturabehandling reducerer risikoen for fejl, sikrer gennemsigtighed og gør en ende på driftsmæssige flaskehalssituationer – naturligvis i fuld overensstemmelse med gældende lovgivning.
Uanset hvordan fakturaer modtages i organisationen, om det sker i papirform eller som vedhæftede filer i e-mails, registrerer, organiserer og leverer en automatiseret bogholderi-løsning fakturaerne, ved hjælp af omfattende workflow- og ruteindstillinger, til de rette personer – hurtigt.
Automatiserede arbejdsgange der strømliner tidskrævende manuelle opgaver.
Øjeblikkelig adgang til fakturaer, der afventer behandling. Slut med at bruge tid på at lede internt efter fakturaer i papirform – nu kan du få adgang til dine fakturaer når som helst og hvor som helst.
Mobil teknologi, der gør det muligt at godkende fakturaer på farten, så fakturaer kan godkendes af de rette personer, uanset hvor de befinder sig.
Fakturavalidering i realtid for at opdage fejl hurtigere, løse problemer og forbedre relationerne til leverandører og underleverandører.
Struktureret digital optagelse af alle indgående fakturaer.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings