Del
Få en automatiseret og strømlinet HR-løsning, som optimerer jeres arbejdsgange og understøtter GDPR
HR Management fra gør det nemt for HR-afdelinger at oprette, vedligeholde, gemme og hente dokumenter på medarbejdere.
Løsningen giver et komplet overblik over alle dokumenter og data, som er relateret til den enkelte medarbejder. Dokumenter, mails og vedhæftede filer kan let journaliseres på medarbejderen. Det gøres ved blot at trække informationen direkte ind med plugin i Outlook.
Det er en enkel måde at strukturere data og dokumenter på. Og det gør det lettere at arbejde mere systematisk med de daglige opgaver, processer og rutiner.
HR Management er en fleksibel og skalerbar løsning, som nemt og hurtigt kan installeres.
Vi afklarer sammen om løsningen indfrier jeres ønsker og behov, samt planlægger implementeringsforløbet
Vi implementerer løsningen sammen med jer
Vi uddanner jeres superbrugere og hjælper med User Adaption
Vi afholder opfølgningsmøde og gennemgår løsningsændringer, behov og ønsker
Læs mere om disse løsninger:
Konica Minolta er WorkPoint-Guldpartner, hvis løsninger udnytter det fulde potentiale i SharePoint Online og Office 365 ved at optimere bl.a. projektstyring, sagshåndtering og HR-processer.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings