HR Management fra gør det nemt for HR-afdelinger at oprette, vedligeholde, gemme og hente dokumenter på medarbejdere.
Løsningen giver et komplet overblik over alle dokumenter og data, som er relateret til den enkelte medarbejder. Dokumenter, mails og vedhæftede filer kan let journaliseres på medarbejderen. Det gøres ved blot at trække informationen direkte ind med plugin i Outlook.
Det er en enkel måde at strukturere data og dokumenter på. Og det gør det lettere at arbejde mere systematisk med de daglige opgaver, processer og rutiner.
HR Management er en fleksibel og skalerbar løsning, som nemt og hurtigt kan installeres.
Med HR Management får du:
- Et komplet overblik over alle HR processer
- Plugin til Office 365 til HR-opgaver – Outlook, Word, Excel, osv.
- Effektiv journalisering af alt e-mailkorrespondance
- Få et overblik over årlige MUS-samtaler
- HR processer understøtter persondataforordningen
Det tager kun 4 trin at komme i gang med HR Management
1. Opstartsmøde
Vi afklarer sammen om løsningen indfrier jeres ønsker og behov, samt planlægger implementeringsforløbet
2. Implementering
Vi implementerer løsningen sammen med jer
3. Uddannelse
Vi uddanner jeres superbrugere og hjælper med User Adaption
4. Opfølgning
Vi afholder opfølgningsmøde og gennemgår løsningsændringer, behov og ønsker