Meeting Management

Samarbejd og del dokumenter nemt og hurtigt

Meeting Management-portal


Meeting Management-portalen er et brugervenligt og intuitivt dokumentdelings- og samarbejdsværktøj.

Meeting Management gør det nemmere at afholde møder.


Processer og rutiner til at invitere, afholde møder og aktiviteter kan nemt udføres i portalen. Og I vil altid arbejde med de seneste versioner af dokumenterne, hvorend I befinder jer.

Udarbejdelsen og distributionen af dokumenter bliver mere simpel og mere omkostningseffektiv. Og så er det meget mere sikkert end distribution via e-mail, post eller lignende. Selve organiseringen af møder og efter-mødeaktiviteter bliver også mere effektive og strømlinede.

I sparer tid, penge og øger jeres dokumentsikkerhed. Det er det, som gør Meeting Management til et uvurderligt redskab for jeres virksomhed.
 


Med Meeting Management giver din virksomhed følgende fordele:


  • Virker problemfrit på enhver enhed
  • Få adgang til dokumenter hvorend I befinder jer
  • Alt indhold er digitalt
  • Deltagere kan oprette deres egne private noter i dokumenterne
  • Microsofts indbyggede sikkerhedsmodel 


Det kræver kun 4 trin at komme igang med Meeting Management-portalen:


1. Opstartsmøde

Vi afklarer sammen om løsningen lever op til jeres ønsker. Derudover planlægger vi implementeringsforløbet.

 2. Implementering

Vi implementerer den løsning, som vi kom frem til


3. Uddannelse

Vi uddanner jeres superbrugere og hjælper med user adaption


4. Opfølgning

Vi afholder et opfølgningsmøde og gennemgår løsningsændringer, behov og ønsker

Vertikale forretningsløsninger med WorkPoint

​Læs mere om disse løsninger:

  • WORKPOINT PROJEKTSTYRING
  • WORKPOINT HR-MANAGEMENT
  • WORKPOINT SAGSSTYRING
  • WORKPOINT KVALITETSSTYRING
  • WORKPOINT FORRETNINGSJURA
  • ​WORKPOINT RISIKOSTYRING
  • WORKPOINT GDPR
  • WORKPOINT EKSTERN ADGANG

Læs brochure
Forretningsløsninger med WorkPoint

Vores samarbejdspartner

Konica Minolta er WorkPoint-Guldpartner, hvis løsninger udnytter det fulde potentiale i SharePoint Online og Office 365 ved at optimere bl.a. projektstyring, sagshåndtering og HR-processer.

Kontakt os

Kontakt os