Del
Meeting Management-portalen er et brugervenligt og intuitivt dokumentdelings- og samarbejdsværktøj.
Processer og rutiner til at invitere, afholde møder og aktiviteter kan nemt udføres i portalen. Og I vil altid arbejde med de seneste versioner af dokumenterne, hvorend I befinder jer. Udarbejdelsen og distributionen af dokumenter bliver mere simpel og mere omkostningseffektiv. Og så er det meget mere sikkert end distribution via e-mail, post eller lignende. Selve organiseringen af møder og efter-mødeaktiviteter bliver også mere effektive og strømlinede. I sparer tid, penge og øger jeres dokumentsikkerhed. Det er det, som gør Meeting Management til et uvurderligt redskab for jeres virksomhed.
Vi afklarer sammen om løsningen lever op til jeres ønsker. Derudover planlægger vi implementeringsforløbet.
Vi implementerer den løsning, som vi kom frem til
Vi uddanner jeres superbrugere og hjælper med user adaption
Vi afholder et opfølgningsmøde og gennemgår løsningsændringer, behov og ønsker
Læs mere om disse løsninger:
Konica Minolta er WorkPoint-Guldpartner, hvis løsninger udnytter det fulde potentiale i SharePoint Online og Office 365 ved at optimere bl.a. projektstyring, sagshåndtering og HR-processer.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings