PrimeCare

Rethink enhedspleje

PrimeCare

Minimal nedetid og høj driftssikkerhed


Hvis du nogensinde får et problem med din Konica Minolta-enhed, er det vores mål at løse det så hurtigt som muligt. Derfor har vi introduceredet vi Konica Minolta PrimeCare. Konica Minolta PrimeCare er et servicegebyr, der giver dig som kunde sikkerhed for, at vores professionelt uddannede teknikere leverer fremragende service hurtigt og effektivt for at sikre den højest mulige kundetilfredshed og oppetid.
 

 

 

Fordele

Konica Minolta PrimeCare servicekoncept giver dig følgende fordele:


 

Maksimal oppetid

Alle servicetiltag – uanset om det drejer sig om levering af forbrugsvarer eller udsendelse af en tekniker – kan planlægges på forhånd for at minimere nedetid og maksimere effektiviteten takket være vores maskine-til-maskine-kommunikation (M2M) mellem enheder og Konica Minolta serviceorganisationen. Nedetiden for outputenheder kan minimeres, produktiviteten forbedres, og der kan planlægges rutinemæssig vedligeholdelse i overensstemmelse med brugernes arbejdsplaner. Derudover løses problemer, der rapporteres af kunden, hurtigt og nemt – i næsten halvdelen af alle tilfælde – ved hjælp af visuel fjernsupport. Det betyder, at du kan få dit problem løst på få minutter uden at skulle vente i timevis eller dage på, at teknikeren kommer forbi på stedet.

Automatiserede tjenester

Fjernkommunikation gør det muligt at udløse automatiserede tjenester, f.eks. levering af forbrugsvarer, og videresende tælleraflæsninger direkte til Konica Minolta-service. Fjernforbindelsen giver mulighed for direkte kontrol af kundens forsyning af forbrugsvarer, blandt andet påbegyndelse af automatisk levering, så snart konsignationslageret når et specificeret minimum. Brugerne behøver ikke at bekymre sig om genbestilling af toner for at sikre, at enheden fungerer uafbrudt. Automatisk tælleraflæsning frigør brugerne fra at skulle slå tælleraflæsninger op og videresende disse manuelt til Konica Minolta-service. Applikationen kontrollerer automatisk printmængder med fastlagte intervaller, og de fremsendte tal danner grundlag for korrekt fakturering.

Et renere miljø

Eftersom klimaforandringer er en af de mest presserende globale bekymringer, er klimaindsatsen et af Konica Minoltas kernemål. Vidste du, at hundredtusindvis af servicebesøg undgås hver måned takket være vores tekniske fjernsupport? Med denne service bidrager du til at reducere CO2-udledningen og opnå et mere bæredygtigt og sundere miljø. Konica Minolta ønsker at være med til at støtte kunderne i at nå deres egne bæredygtighedsmål. Med vores bæredygtige tjenester opnår vores kunder højere effektivitet og lavere omkostninger samt en ansvarlig digital arbejdsplads.

PrimeCare Brochure

Bliv klogere på PrimeCare og alle fordelene ved at læse brochuren. Du finder bl.a. detaljerede beskrivelser af, hvad servicekomceptet indeholder.

Download brochure

Vil du høre mere om PrimeCare?

Udfyld formularen og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt