dokoni SYNC & SHARE

Fleksibilitet er nøgleordet


Samarbejde uanset hvor du befinder dig, når som helst og fra hvilken som helst enhed


dokoni SYNC & SHARE logo

Deling af filer med interne såvel som eksterne samarbejdspartnere spiller en vigtig rolle i de daglige arbejdsrutiner. dokoni SYNC & SHARE tilbyder projektteams den fleksibilitet, de kender fra almindelige cloud-løsninger, kombineret med den tryghed, der er afgørende for virksomheden. Medarbejdere kan nemt skabe og administrere deres eget arbejdsmiljø, hvor de kan arbejde med projekter hurtigere og mere effektivt end nogensinde før – fordi med dokoni SYNC & SHARE kan de arbejde hvor som helst, når som helst og på en hvilken som helst enhed. 


dokoni SYNC & SHARE er en software, der giver fleksibel adgang til administration og deling af data og oplysninger med både interne og eksterne interessenter og samarbejdspartnere. 


Virksomhedens filer og dokumenter er beskyttet i overensstemmelse med de politikker, den har fastlagt. Programmet opbevarer tidligere dokumentversioner og registrerer pålideligt, hvem der har gjort hvad på hvilket dokument. 


Muligheden for at føje kommentarer til filer og dokumenter og automatisk sende beskeder til samarbejdspartnere forbedrer effektiviteten, når der samarbejdes om dokumenter.

Med dokoni SYNC & SHARE kan enhver virksomhed øge effektiviteten, reagere på forandringer hurtigere og forbedre den overordnede produktivitet. 


Brugere af dokoni SYNC & SHARE opnår fuld fleksibilitet, når det kommer til tid, sted og enhed, hvilket gør programmet særligt interessant for virksomheder, der driver forretning fra flere steder.




Workflow med dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

Dokumentdistribution

  • Fildeling til interne og eksterne samarbejdspartnere 
  • Tilgængelig fra alle enheder
  • Integration til flere datalagre
  • Sammenhængende tilslutning til flere installationer på forskellige steder 
  • Fildrop-funktion

Indholdsstyring

  • Synkronisering sikrer, at alle data synkroniseres med alle brugere og alle enheder
  • Filfavoritter sikrer hurtig adgang til de mest anvendte filer
  • Kommenter filerne for at drøfte det filbaserede indhold
  • Tagging af dokumenter sikrer hurtigere søgning 
  • Mulighed for at oprette workflows
  • Brugeradministration 

Vil du have mere information? Så hent brochuren eller kontakt os ved at udfylde formularen.

Hent brochure
dokoni SYNC & SHARE

Kontakt os

Kontakt os

Vælg en specialist fra dropdown-menuen.
Må vi sende marketingmateriale til dig? Ja tak.*
Om nuværende produkter og services fra Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH og fra andre samarbejdspartnere i gruppen, der er skræddersyet til mine personlige interesser. Dine data vil blive behandlet i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Felter med en * skal udfyldes!