Konica Minolta

Danmark

  • Danish

Giving Shape to Ideas

Supportydelser

SUPPORT- YDELSER

TILBAGE

Supportydelser med fokus på høj driftsikkerhed

Det er altafgørende, at en leverandør af print-, kopi- og softwareløsninger sikrer sine kunder i situationer, hvor enten det tekniske udstyr eller softwareprogrammer ikke fungerer som forventet. Ligeledes er det afgørende, at de medarbejdere, der dagligt anvender teknologien, er uddannet til at udføre de opgaver, som netop deres funktion nødvendiggør. I tvivls- eller nødstilfælde skal der derfor være adgang til assistance uden ventetid - og det tilbyder Konica Minoltas professionelle supportorganisation!

Ovenstående fokus er udgangspunktet i den løbende udviklingen af Konica Minoltas service- og supportportefølje, som tilbydes til alle vores kunder.

Professionel Service Desk – til hardware– og softwareløsninger!

Har du tegnet en Serviceaftale, HelpCare-aftale eller A4 printserviceaftale til din printer- eller kopimaskine eller en Remote Care aftale (Light, Plus, Plus Manage) til din softwareløsning, og har du behov for teknisk assistance, kan du få hjælp af en af vores professionelle Service Desk medarbejdere på alle hverdage fra 08.30-16.00 på telefon 7011 0333 eller e-mail servicedesk(at)konicaminolta.dk.

Konica Minoltas professionelle service- & supportporteføjle

Investering i it-teknologi stiller store krav til den service og support, som skal sikre at investeringerne udnyttes optimalt. Forventningerne er store, og arbejdsprocesser ændres hurtigt i takt med, at teknologien integreres med flere og flere af de daglige arbejdsgange i virksomhederne. Vi har således stor fokus på at tilbyde service og support, som tilgodeser dette, samtidig med at høj oppetid altid er i centrum som en primær faktor for tilfredshed.

Ikke to virksomheder er ens! Konica Minoltas service- og supportportefølje gør det således muligt at tilpasse service- og supportydelser til den enkelte virksomheds helt specifikke behov. Porteføljen inkluderer følgende hovedområder:

  • Support til A3 og PP maskiner: Serviceaftale-, HelpCare-aftale & Helpcare Plus-aftale
  • Support til A4 maskiner: Printserviceaftale
  • Support til softwareløsninger: Remote Care aftaler (Light, Plus, Plus Manage)
  • Installation af hardware, software og efterfølgende uddannelse
  • Hardware og software services
  • Softwareopdatering og farvekalibrering 
  • Responstid: 2 timer, 4 timer, 8 timer m.fl., afhængig af HW- eller SW-løsning
  • Konsulentydelser
  • It-klippekort til hardware, software og projektledelse
  • Monitorering og management af hardware- og softwareløsninger
  • Print- og dokumenthåndteringsanalyser

Alle ydelser leveres af Konica Minoltas egen service- og solutionsorganisation, enten via avancerede analyse- og remoteværktøjer, via telefon eller ude hos vores kunder. Dette sker altid inden for aftalte responstider. Arbejdet kan også udføres uden for normal arbejdstid mod forudgående aftale og vederlag.