User & Cost Management

Automatisk brugsanalyse og avanceret omkostningsregnskab

Oplev et moderne printmiljø, der er skræddersyet dine behov


Der er mange forskelle mellem små virksomheder, mellemstore virksomheder og internationale selskaber.

Vi har alle vores egen ledelsesstil, egne behov, eget klientel og egne mål. Uanset hvilken organisation du repræsenterer, så tilbyder Konica Minolta dig en User & Cost Management-løsning, der opfylder dine krav. Denne skalerbare software opfylder dine aktuelle behov, selv når disse ændrer sig, i takt med at virksomheden udvikler sig.

Løsninger

Løsninger

User & Cost Management

Centraliseret User & Cost Management reducerer dit forbrug af printservices betydeligt – ofte med helt op til 30 %. Du kan bruge denne overvågningsløsning til at få glæde af et omkostningseffektivt og moderne printmiljø. Intet behov for store investeringer i print-infrastrukturen: Softwaren understøtter Konica Minoltas multifunktionsprintere og små kontorprintere. Alt i alt er det en enkel og effektiv kontrol over alle dine enheder – uanset om du er en lille virksomhed med en håndfuld multifunktionsprintere eller en international virksomhed med kontorer over hele verden.

Hardware
hardware icon
Konica Minoltas printhardware

Vil du have det bedste inden for digital printproduktion? Så har du lige fundet det. Konica Minoltas Production Printing- og Office-maskiner sætter standarden i branchen med enheder, der giver revolutionerende farvebilledkvalitet, ultrahurtigt sort/hvid output, indbyggede efterbehandlingsmuligheder i professionel kvalitet, der opfylder dine komplekse jobspecifikationer, og meget mere. Uanset din virksomheds størrelse eller specialistområde kan du med vores printhardware skabe en printinfrastruktur, administrere digitalt indhold, implementere avanceret måleudstyr og udforske andre løsninger, der er designet til radikalt at ændre arbejdsgangene.

Software
software icon
YSoft SafeQ-printstyring

YSoft SafeQ er en printstyringsløsning til virksomheder, der er designet til at lade dig få kontrol over alle dine printvaner og -data, så du kan træffe en faktabaseret beslutning om printmiljøet og infrastrukturen i din organisation. Brug dette værktøj til din fordel, og reducer print-, kopierings- og scanningsomkostninger. YSoft SafeQ registrerer alle multifunktionsprinteraktiviteter, uanset deres placering – alt sammen for at give dig ro i sindet, øget sikkerhed og produktivitet.

Services
service icon
Altid til tjeneste

Vores erfarne og dygtige specialister besvarer dine spørgsmål og viser dig, hvordan du bruger dit produkt. Vores services er skabt til dig med et supportsystem, der er udviklet til at sikre, at du og din virksomhed får fuldt udbytte af løsningerne. Vi tilbyder en række forskellige services, bl.a. Optimised Print Services, der kombinerer rådgivning, hardware- og softwareimplementering, administration af arbejdsgange for at reducere jeres udgifter til dokumenter og intelligente sikkerhedsservices, der beskytter virksomheden.

Implementer YSoft-virksomhedsprintstyring, og gå skridtet videre. Hjælp til at indføre et moderne printmiljø, som er fleksibelt, omkostningseffektivt og sikkert. Dette værktøj til bruger- og omkostningsstyring forandrer den måde, du styrer din printinfrastruktur på. Få kontrol over budgettet, mens du registrerer alle scannings-, print- og kopieringsomkostninger pr. bruger, pr. enhed eller pr. kontor. Spot den problematiske printadfærd, og juster politikken derefter. Dette centraliserede printmiljø og serverprogram er forbundet med alle dine netværksenheder til virksomhedens bibliotek, hvilket giver dig mulighed for at indstille styringspolitikker eller indføre mere effektive arbejdsgange. 


Med denne overvågningsløsning kan du holde fingeren på pulsen, selvom organisationen gennemfører mange forskellige projekter for mange klienter. Du kan tildele en faktureringskode til hver af dem og tildele omkostninger til de respektive projekter. På den måde er det meget nemmere at opkræve de nøjagtige printomkostninger fra kunden, i stedet for selv at betale dem igen og igen. Analysér tydelige diagrammer og ledelsesrapporter for at få et hurtigt og omfattende overblik. Af hensyn til øget klarhed og effektivitet kan du også oprette dine egne, brugertilpassede rapporter. 


YSoft SafeQ er et effektivt, fleksibelt og omfattende værktøj til bruger- og omkostningsstyring, som giver dig alle de funktioner, der kræves for at effektivisere arbejdsgangen, spare penge og få glæde af en mere gennemskuelig omkostningsrapportering.

   

   

Funktionsikonet Teknologi

Avanceret omkostningsregnskab

Funktionsikonet Produktivitet

Automatisk brugsanalyse

Funktionsikonet Touch

Centralt styret

Funktionsikonet Efterbehandling

Hurtige og gennemskuelige omkostningsoversigter

Funktionsikonet Tilpasning

Øget sikkerhed

Kontakt os

Kontakt os