Læs de seneste nyheder fra Konica Minolta

Dansk-udviklet software skal reducere papirforbruget

Ballerup | 07. jul 2021

Nextagenda har i samarbejde med Konica Minolta udviklet en AI-software, der kan kategorisere alle de dokumenter, der printes. Med softwaren kan virksomheder spare manuelle processer og ikke mindst store mængder papir

Besparelse på over 190.000 færre kørte kilometer på servicebesøg i løbet af ét år

15. apr 2021

Som følge af COVID-19 pandemien intensiverer Konica Minolta sin fjernsupport i Europa. Efter en vellykket pilotfase på 1 år lancerer Konica Minolta nu AIRe Link – værktøjet til Instant Remote Visual Support og går fra den åbne betaversion til produktionsversionen. AIRe Link giver kunden mulighed for selv at foretage fejlfinding eller -løsning via deres eget udstyr, samtidig med at de bliver guidet ved hjælp af fjernsupport af Konica Minolta. Derudover tilbyder Konica Minolta løsningen til...

Nytænkning af muligheder – Konica Minolta løfter sløret for 'virtual.drupa'

05. apr 2021

Konica Minolta er efter tæt dialog med partnere og kunder blevet enige om at afholde og deltage i en digital version af drupa med titlen 'virtual.drupa' fra 20. til 23. april 2021. Nogle af de visionære tendenser, som vil blive afdækket, er inkjet, digital udsmykning, automatisering og augmented reality (AR).

Konica Minolta udnævnt til Microsoft Global Managed Partner

22. mar 2021

Konica Minolta er udnævnt til Microsoft Global Managed Partner. Konica Minolta koncernen, der har hovedkontor i Tokyo, driver virksomhed i 50 lande og beskæftiger knap 44.000 medarbejdere. Udnævnelsen til Microsoft Global Managed Partner fremmer Konica Minoltas mål om at skabe mere fokus på sin globale strategiske kurs gennem i fællesskab udviklede branchespecifikke løsninger og tjenester og ved at levere cloud-baserede tjenester og løsninger til den digitale arbejdsplads i små og mellemstore...