AccurioPro Connect

TILPAS OG INTEGRER – MED ACCURIOPRO CONNECT


Automatisér dine prepress-processer


Med AccurioPro Connect opnår du flere af de dokumenterede fordele ved Konica Minoltas AccurioPro-system ved at integrere eksisterende offset-udstyr med digitale printersystemer – og du sparer både tid og penge.


AccurioPro Connect-arbejdsplatformen er en af de løsninger, der tilbydes som en del af AccurioPro-serien, Konica Minoltas professionelle udvalg af printløsninger. AccurioPro Connect automatiserer en lang række prepress-processer, og ved at forbinde dem automatiseres prepress-databehandlingen. En øget effektivisering af det, der generelt er en tidskrævende prepress-databehandling, hjælper printudbydere med at øge deres produktivitet markant.


I takt med at markedsforholdene ændres, er offset-industrien begyndt at anvende en lang række fleksible produkter og tjenester, f.eks. små ordrer, tilpasning og hasteordrer. Denne ændring i branchen er blevet muligt takket være den problemfri integration af eksisterende offset-udstyr med digitale printersystemer.


Denne integration understøtter også øget automatisering, forbedret effektivitet af arbejdsgangen og reduktion af affald – hvilket alt sammen er afgørende for en sund rentabilitet.


AccurioPro Connect-logo


AccurioPro Connect

Automatisér dine prepress arbejdsprocesser med AccurioPro Connect. Se hvordan i videoen.

AccurioPro Connect

AccurioPro Connect

Fordele med AccurioPro Connect:


  • Nemt genopkald: Automatiserede prepress-arbejdsgange kan gemmes og når som helst genopkaldes, hvilket reducerer det manuelle arbejde og minimerer fejl og datatab
  • Praktisk filimport: Arbejdsgange, der er defineret i henholdsvis indsamlings-, behandlings- og distributionskategorier, kan gemmes som en *.wfxp-fil og importeres og ændres på et senere tidspunkt
  • Job Ticket – åbne tilslutningsmuligheder: Understøttelse af input og output af JDF-, JSON- og CSV-filer sikrer stærke fordele i forhold til konkurrerende produkter
  • Link via Job Ticket til MIS-system: Et ekstremt højt niveau af automatisering kan opnås ved at forbinde forskellige løsninger: Job Ticket Editor får oplysninger om din Job Ticket fra brugeren og gemmer dem som metadata, og med Job Ticket Generator kan du derefter oprette eller opdatere JDF-filer
  • AccurioPro Connect – automatisk opsætning og inline-efterbehandling
  • Nem joboverførsel: AccurioPro Conductor Connector-funktionen gør det nemt at sende printjobs (JDF+PDF)
  • Dokumenterne sendes til en AccurioPro Conductor via en automatiseret arbejdsgang. Alle nødvendige oplysninger til efterbehandlingsenhederne er inkluderet
  • Integration af flere produktionsmaskiner: KM-1 og andet effektivt offline efterbehandlingsudstyr kan integreres nemt og automatisk. Selv offline efterbehandlingsudstyr kan tilsluttes for at levere højeffektive og hybride (analog til digital) arbejdsgange.

Vil du have mere information? Så hent brochuren eller kontakt os ved at udfylde formularen.

Hent brochure
AccurioPro Connect

Kontakt os

Kontakt os

Vælg en specialist fra dropdown-menuen.
Må vi sende marketingmateriale til dig? Ja tak.*
Om nuværende produkter og services fra Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH og fra andre samarbejdspartnere i gruppen, der er skræddersyet til mine personlige interesser. Dine data vil blive behandlet i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Felter med en * skal udfyldes!