YSoft SafeQ


Holder print og printomkostningerne under kontrol


Koncerner har generelt brug for en præcis oversigt over printjobs og omkostninger for at overholde budgetterne og holde udgifterne til print nede. Desuden vil de fleste uddannelsesinstitutioner og offentlige organisationer samt virksomheder med projektbaseret arbejde gerne kunne opkræve udgifter til print fra de enkelte brugere. YSoft SafeQ Print Management er den perfekte løsning på sådanne behov og sikrer den avancerede gennemsigtighed, der er brug for. SafeQ, der er et brugbart redskab til omfattende bruger- og udgiftsstyring, sikrer central bruger- og rollestyring, letter fordelingen af omkostningerne og opkrævninger, herunder muligheder for budget- og tilbudsstyring, og understøtter detaljeret output- og udgiftsrapportering.


Workflow med YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

Central bruger- og rollestyring

  • Centraliseret brugeradministration
  • Tilladelsesskabeloner
  • Centraliseret godkendelsesstyring

Omkostningsfordeling og opkrævning

  • Printopgørelser og overvågning
  • Automatisk sporing
  • Sporing af tredjepartsenheder
  • Individuel prisberegning
  • Fleksibel omkostningsfordeling
  • Overvågning af lokale printere

Budget- og tilbudsstyring

  • Nem budgetfordeling
  • Nulstilling af periodiske budgetter
    • Påfyldning i kasse
    • Påfyldning vha. selvbetjening
    • Påfyldning vha. kreditkort

Detaljeret output- og udgiftsrapportering

  • Web-rapporter
  • Ledelsesrapporter
  • Eksport af rapportresultater
  • Automatiseret rapportering

Vil du have mere information? Så hent brochuren eller kontakt os ved at udfylde formularen.

Hent brochure
Ysoft safeQ Print Management

Kontakt os

Kontakt os