PlanetPress Connect


Gør virksomheden synlig for nye kundegrupper


PlanetPress Connect er det perfekte VDP-værktøj (Variable Data Publishing) til alle afdelinger i en virksomhed, der står for oprettelse og distribution af virksomhedens kommunikation og dokumenter. 


Det letter produktionen af brugertilpasset direct mail, fakturaer, e-mailkampagner, mobiloplysninger og versionerede brochurer, der fanger læserens opmærksomhed og får budskabet igennem. 


Programmet er derfor velegnet til mellemstore virksomheder, der vil begynde at producere et digitalt output, men ikke har råd til at foretage dyre ændringer af deres eksisterende systemer eller investere i skræddersyet software.


Workflow med PlanetPress Connect

PlanetPress Connect

PlanetPress Connect

Kundefokuseret marketing

  • Forbedret produktivitet og rentabilitet
  • Varieret understøttelse af data og dokumentinput
  • Import fra et hvilket som helst Windows-program
  • Intelligent fortolkning af indhold

TransPromo

  • Forbedring af dokumenter med markedsføringsindhold
  • Automatiseret distribution

Integration i printworkflows 

  • Fuld kontrol over funktioner til print- og papirhåndtering

Kommunikation via flere kanaler

  • Udvidelse af kundeinteraktion ved kombinationen af indirekte og direkte kommunikationskanaler
  • Integration af printkommunikation, onlinekommunikation, direkte kommunikation og mobilkommunikation

Vil du have mere information? Så hent brochuren eller kontakt os ved at udfylde formularen.

Hent brochure
PlanetPress Connect Variable Data Publishing

Kontakt os

Kontakt os

Vælg en specialist fra dropdown-menuen.
Må vi sende marketingmateriale til dig? Ja tak.*
Om nuværende produkter og services fra Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH og fra andre samarbejdspartnere i gruppen, der er skræddersyet til mine personlige interesser. Dine data vil blive behandlet i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Felter med en * skal udfyldes!