Kræftens Bekæmpelse er en demokratisk medlemsstyret organisation, der har fokuserer på forskning og forebyggelse af cancer. De arbejder for at forbedre livet for cancerpatienter ved bl.a. at tilbyde dem information og rådgivning. Helt konkret er deres at mål, at færre får kræft, flere overlever kræft samt et bedre liv efter kræft.
Kræftens Bekæmpelse havde brug for en simpel og automatiseret kampagneadministration
Kræftens Bekæmpelse producerer store mængder af personlig kommunikation og printede dokumenter som fx breve, rapporter og lotterisedler til deres bidragsydere. De printede dokumenter skulle herefter arkiveres manuelt, hvilket var meget tidskrævende og manglede styring.
Kræften Bekæmpelse havde derfor brug for et mere simpelt workflow med en automatiseret kampagneadministration. På den måde ville der opstå færre fejl og de ville få reduceret deres printomkostninger. Og så var en nem integration til deres ERP og CRM essentielt.
Løsningen blev PlanetPress Connect, som netop giver mere kontrol gennem automatisering og reducerer den manuelle arbejdsmængde og derved også antallet af fejl.
Med PlanetPress Connect får du en omfattende værktøjskasse til hvert eneste trin i et kommunikationsflow og til alle typer output, inklusive print, HTML e-mail og internet. Samtidig giver PlanetPress Connect mulighed for personlig og relevant information ved integration til ERP- og CRM-systemer, så data automatisk indflettes i dokumenter, så fejlkilder reduceres.
Derudover kan medarbejderne let designe dokumenter, der overholder alle retningslinjer, via en række foruddefinerede skabeloner og guidelines. Og så arkiveres alle dokumenter automatisk af systemet, hvilket medfører en betydelig effektivisering og reducering af tidsforbrug på de enkelte opgaver.
Fordelene med PlanetPress Connect er lette at få øje på hos Kræftens Bekæmpelse, og de omfatter bl.a.:
• Menneskelige fejl og printomkostninger er reduceret drastisk på grund af automatisering • Print-output er væsentligt optimeret takket være PlanetPress Connects avancerede printfunktioner • Arkivering er fuldstændigt automatiseret og lever op til GDPR • De har mere kontrol over deres formularer og kan nu have en konsekvent brand identitet • Organisationen vedligeholder deres egen løsning in-house • De har ikke behov for programmerings- eller scriptingspecialister for at ændre processer eller skabeloner.
Udfyld formularen nedenfor, og vi kontakter dig hurtigst muligt.