De mange fordele ved en Dispatcher Suite-løsning for din virksomhed omfatter...
Godkendelse:
Gør godkendelsesprocessen hurtig og nem, da brugerne blot skal indtaste deres brugernavn og adgangskode, pinkode eller id-kort for at sikre en pålidelig og sikker adgang til enheden. Beskytter mod uautoriseret brug ved at sikre adgangen til outputenheder og dokumenter og gør administrationen enkel og ligetil takket være nem tildeling af printer-, kopierings- og scanningsrettigheder til brugere og brugergrupper.
Print Roaming®:
Denne funktion betyder, at brugerne kan sende printjob til alle styrede printere hvor som helst i dit netværk, hvilket vil frigøre udskrifterne, uanset hvornår og hvor de skal bruges! Den sikrer print fra enhver outputenhed i printmiljøet uden behov for yderligere printerdrivere, omkostningsreduktioner og papiraffald i forbindelse med job, der er sendt til print, men som ikke længere er nødvendige. Fungerer problemfrit fra et enkelt kontor til flere afdelinger på forskellige kontinenter og reducerer behovet for servere til håndtering af komplekse printopgaver på klientarbejdsstationer (CBPR)
Rapportering:
Gør det muligt at spore og bogføre alle printjob, hvilket skaber en anvendelig løsning for virksomheder, som ønsker at holde styr på "hvem/hvad/hvor/hvornår" i deres printmiljø. Foruddefinerede eller brugerdefinerede ledelsesrapporter leverer faktabaserede data og brugsanalyser, og ledelses- og bæredygtighedsrapporter leverer resultatsammendrag af høj kvalitet og bæredygtige oplysninger.
Regelbaseret program:
Dette modul giver administratorer mulighed for at fastsætte individuelle printbetingelser for forskellige brugere, herunder at begrænse adgangsrettigheder til sort-hvid-print og at gøre dupleksprint obligatorisk. Printstyring kan gennemtvinges med et bibliotek af foruddefinerede regler med en notifikation til brugeren, når reglen anvendes.
Kreditering og fakturering:
Dette modul er nødvendigt for uddannelsesinstitutioner og projektbaserede miljøer, som skal fakturere print-, scannings- og kopiomkostninger tilbage til ophavsmændene. Individuelle såvel som gruppekonti formidler administrative opgaver, og systemet understøtter prislister, omkostningscentre, faktureringskoder og brugskvoter for nem omkostningsfordeling.
Mobilprint:
Med dette modul kan brugerne sende printjob fra mobile enheder via e-mail eller en webudgivelsesside, hvilket øger mobilitet – brugerne er ikke længere begrænset til at printe fra deres arbejdsplads. Byder på sikker mobilprint via e-mail eller webprogram til outputenheder, trådløs print til Mac- og iOS-mobilenheder, hvilket sikrer bekvem, sikker print for mobile medarbejdere samt understøttelse af gæsteprint.
Avancerede arbejdsgange:
Omfattende værktøjssæt til stærke automatiserede dokumentarbejdsgange til at registrere, indeksere, og sende dokumenter med næsten ingen indsats. Inkluderer et stærkt Workflow Builder-værktøj til at skabe komplekse arbejdsgange og tilbyder et bredt udvalg af tredjeparts konnektorer til Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive og meget mere.