Veladministreret print- og scanningsmiljø

Dispatcher Suite vil hjælpe din virksomhed

Få en sikker og effektiv printinfrastruktur


Vil du reducere din virksomheds udgifter til print og relaterede opgaver? Vil du digitalisere hele arbejdspladsen og øge effektiviteten? Og vil du sikre, at virksomhedens medarbejdere kan printe og kopiere uden begrænsning? Også selvom der ikke er en printer tilgængelig. Eller måske vil du have et komplet overblik over administrationen af printmiljøet, blive mere miljøvenlig og samtidig sikre at fortrolige dokumenter forbliver fortrolige? Med Dispatcher Suite kan du få alle disse fordele – og meget, meget mere. Så læs videre og lær, hvordan du tager print ind i fremtiden med et enkelt klik!

Det skal være nemt for virksomheder at implementere avancerede print- og workflowløsninger. Med Dispatcher Suite fra Konica får du en samlet platform hvorfra du nemt kan tildele print-, kopi- og scanningsrettigheder til brugere og brugergrupper.

Dispatcher Suite er spækket med funktioner. Løsningen er designet til virksomheder, der ønsker effektivt at administrere og reducere deres omkostninger til print, forbedre effektiviteten via digitale arbejdsgange samt øge dokumentsikkerheden.

Ved at kombinere funktioner til printadministration og en automatiseret arbejdsgang kan Dispatcher Suite maksimere effektiviteten og fleksibiliteten på kontoret.

Dispatcher Suite er modulopbygget, hvilket gør den skalérbar og yderst effektiv til enhver virksomhed. Når den er installeret på din server, vil den sikre og spore alle printjob på dine multifunktionsprintere og netværksprintere. 

Ved at erstatte gentagne manuelle, papirbaserede opgaver med digitale arbejdsgange vil den generelle kontorproduktivitet og -effektivitet blive øget kraftigt. 

Det vil være nemt for den uerfarne bruger at udføre en print- eller scanningsopgave via Dispatcher Suites brugervenlige panel. Og det vil være nemt for administratoren at styre hele virksomhedens administrationssystem til print- og arbejdsgange med Dispatcher Suites.

dispatcher suite logo

Sådan fungerer Dispatcher Suite

dispatcher suite structure

fordele

fordele

De mange fordele ved en Dispatcher Suite-løsning for din virksomhed omfatter...


Godkendelse: 

Gør godkendelsesprocessen hurtig og nem, da brugerne blot skal indtaste deres brugernavn og adgangskode, pinkode eller id-kort for at sikre en pålidelig og sikker adgang til enheden. Beskytter mod uautoriseret brug ved at sikre adgangen til outputenheder og dokumenter og gør administrationen enkel og ligetil takket være nem tildeling af printer-, kopierings- og scanningsrettigheder til brugere og brugergrupper.


Print Roaming®: 

Denne funktion betyder, at brugerne kan sende printjob til alle styrede printere hvor som helst i dit netværk, hvilket vil frigøre udskrifterne, uanset hvornår og hvor de skal bruges! Den sikrer print fra enhver outputenhed i printmiljøet uden behov for yderligere printerdrivere, omkostningsreduktioner og papiraffald i forbindelse med job, der er sendt til print, men som ikke længere er nødvendige. Fungerer problemfrit fra et enkelt kontor til flere afdelinger på forskellige kontinenter og reducerer behovet for servere til håndtering af komplekse printopgaver på klientarbejdsstationer (CBPR)


Rapportering: 

Gør det muligt at spore og bogføre alle printjob, hvilket skaber en anvendelig løsning for virksomheder, som ønsker at holde styr på "hvem/hvad/hvor/hvornår" i deres printmiljø. Foruddefinerede eller brugerdefinerede ledelsesrapporter leverer faktabaserede data og brugsanalyser, og ledelses- og bæredygtighedsrapporter leverer resultatsammendrag af høj kvalitet og bæredygtige oplysninger.


Regelbaseret program: 

Dette modul giver administratorer mulighed for at fastsætte individuelle printbetingelser for forskellige brugere, herunder at begrænse adgangsrettigheder til sort-hvid-print og at gøre dupleksprint obligatorisk. Printstyring kan gennemtvinges med et bibliotek af foruddefinerede regler med en notifikation til brugeren, når reglen anvendes.


Kreditering og fakturering: 

Dette modul er nødvendigt for uddannelsesinstitutioner og projektbaserede miljøer, som skal fakturere print-, scannings- og kopiomkostninger tilbage til ophavsmændene. Individuelle såvel som gruppekonti formidler administrative opgaver, og systemet understøtter prislister, omkostningscentre, faktureringskoder og brugskvoter for nem omkostningsfordeling.


Mobilprint: 

Med dette modul kan brugerne sende printjob fra mobile enheder via e-mail eller en webudgivelsesside, hvilket øger mobilitet – brugerne er ikke længere begrænset til at printe fra deres arbejdsplads. Byder på sikker mobilprint via e-mail eller webprogram til outputenheder, trådløs print til Mac- og iOS-mobilenheder, hvilket sikrer bekvem, sikker print for mobile medarbejdere samt understøttelse af gæsteprint.


Avancerede arbejdsgange: 

Omfattende værktøjssæt til stærke automatiserede dokumentarbejdsgange til at registrere, indeksere, og sende dokumenter med næsten ingen indsats. Inkluderer et stærkt Workflow Builder-værktøj til at skabe komplekse arbejdsgange og tilbyder et bredt udvalg af tredjeparts konnektorer til Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive og meget mere.

Dispatcher Suite

Dispatcher Suite

Den printadministrations- og dokumentregistreringsløsning, som du har brug for

Dispatcher Suite er udviklet til virksomheder, der ønsker at reducere deres udgifter til print og relaterede opgaver i virksomheden. Samtidig sikrer løsningen, at medarbejdere kan printe og kopiere uden begrænsninger – også selvom der ikke er en printer tilgængelig. 

Løsningen sikrer komplet overblik over og administration af printmiljøet ved at oprette rapporter om, hvem der printede hvad, hvornår, hvor meget og hvor, så alle udskriftsomkostninger kan tildeles til ophavsmændene. 

Dispatcher Suite sikrer hele printmiljøet, herunder fjernelse af uautoriseret adgang til fortrolige dokumenter og følsomme virksomhedsoplysninger. Løsningen forbinder alle virksomhedens kontorer og filialer for at aktivere frigivelse af dokumenter, hvor disse er påkrævet, forenkler scannings- og dokumentarbejdsgange i hele virksomheden, driver digitalisering frem over processer og arbejdsgange og forbedrer den samlede effektivitet ved at fremme automatiseringen af arbejdsprocesser.

Dispatcher Suite opfylder alle dine behov på dette område og mere til – så organisationer som din kan administrere og beskytte hele deres print- og scanningsinfrastruktur med komplet effektivitet!

Hardware
hardware icon
Konica Minoltas multifunktionsprintere

De fleste af Konica Minoltas enheder er udstyret med harddiskdrev (HDD) og super pålidelige, centrale sikkerhedsmekanismer til hukommelse, der sikrer, at fortrolige data og andre følsomme virksomhedsoplysninger hele tiden er beskyttet. Konica Minolta leverer det højeste sikkerhedsniveau med ISO 15408 Common Criteria-certificering.

Software
software icon
Konica Minoltas softwareprodukter

Se de utallige forskellige måder, hvorpå Konica Minoltas softwareprodukter kan forbedre driften. Konica Minolta løser problemerne i jeres virksomhed, matcher forskellige arbejdsmåder og tilbyder softwareløsninger, der opfylder behovene i jeres branche. Ved altid at prioritere jeres behov opfylder Konica Minoltas software kravene hos selv de mest krævende globale organisationer. Med dette system kan I lægge låg på udgifter til alle printede eller kopierede dokumenter, etablere avancerede sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at følsomme dokumenter ikke falder i de forkerte hænder, og meget mere.

Services
service icon
Konica Minoltas services

Vores erfarne og dygtige specialister besvarer dine spørgsmål og viser dig, hvordan du bruger dit produkt. Vores services er skabt til dig med et supportsystem, der er udviklet til at sikre, at du og din virksomhed får fuldt udbytte af løsningerne. Vi tilbyder en række forskellige services, bl.a. optimerede printservices, der kombinerer rådgivning, hardware- og softwareimplementering, administration af arbejdsgange for at reducere jeres udgifter til dokumenter og intelligente sikkerhedsservices, der beskytter virksomheden.

Veladministreret print- og scanningsmiljø

Veladministreret print- og scanningsmiljø

Nøglefunktioner

Smarte funktionspakker gør det let at skabe et moderne printmiljø


Dispatcher Suite er udviklet med din virksomheds behov for øje – og det omfatter muligheden for at installere den nye platform så hurtigt og nemt, at dine medarbejdere ikke engang lægger mærke til forvandlingen – før den forvandler deres arbejdsliv! 

Konica Minoltas Dispatcher Suite byder på 1-klik-installation og -brugeroplevelse samt intuitivt paneldesign, som sammenlagt vil gøre din virksomheds eller organisationens overgang til det nye regelbaserede system, som den understøtter, fuldstændig smertefri.


De funktioner, som din virksomhed kan forvente af Dispatcher Suite, omfatter: 

Ét installationsprogram

Dispatcher Suites enkelte installationsprogram reducerer øjeblikkeligt mængden af administrativt arbejde, som du er nødt til at udføre, hvilket gør installationen til en hurtigere og meget enklere proces end nogensinde før.

Harmoniseret indbygget interface til print, scanning og arbejdsgange

Denne funktion er udviklet med henblik på en bedre brugeroplevelse og byder på intuitivt skærmdesign, så systemet er nemt at bruge, og lader brugerne springe fra scannings- til printskærm og tilbage med et enkelt klik. Dispatcher Paragon administrerer dine medarbejderes printoplevelse, og Phoenix administrerer virksomhedens arbejdsgange.

Single sign-on for brugere

Denne funktion gør det muligt for brugere af Dispatcher Suite at logge ind på systemet med ét brugernavn og én adgangskode, så de kan benytte print- og scanningsprogrammer hurtigt og let.

Kontakt os

Kontakt os

Må vi sende marketingmateriale til dig? Ja tak.:
Om nuværende produkter og services fra Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH og fra andre samarbejdspartnere i gruppen, der er skræddersyet til mine personlige interesser. Dine data vil blive behandlet i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

Felter med en * skal udfyldes!